Panička a ti druzí

foto - dag a panička A kdo je vlastně ta paní, co je tu bývá vidět na obrázcích? Je asi jasné, že o autory se někdo postarat prostě musí.foto - panicky dvě - trik Je jasné, že někdo musí vyvenčit vlkodlaka sira Daglese, nasypat mu granule, nechat ho ovočkovat proti psince a drbat za ušima, aby nebyl citově frustrovaný.
Je jasné, že někdo musí jít do obchodu nakoupit potravu pro Jana, který by se tam sám neodvážil a sepsat mu žádost o invalidní důchod pro zaostalost na fffšech fffrontách.
Je jasné, že někdo musí čas od času přesvědčit profesora Autsajda, že dieta sestávající z černého čaje, černé kávy a rudé rtěnky slíbané ze rtů žen, není dostatečně nutričně a vitaminózně bohatá.

Je asi také jasné, že na fffšechny tyto úkoly nemůže stačit jediný člověk, ani žena.
foto - dag jde s paničkou Jan v podobě Daga, je veden do školy… Zatím však je možné říci, že se dějí věci neuvěřitelné. Jak dlouho už to je, co naposledy přinesl Dagles do domu uloveného myslivce, nebo bikaře! Autsajd již mnoho týdnů pojídá celozrnné kaše a zapíjí je mlékem, či Dobromyslovým čajem! A Jan se včera poprvé, ve svých čtyřiceti sedmi letech, sám podepsal!

 

 

 

 


foto - Dag jakoby tančí

Tanečním sálem je louka
A zámkem je les
Tam panička s Daglesem
Tančí dnes…

foto - dag jakoby stojí na zadních a zpiva

sir Dagles zachycený ve chvíli
mezi bytím psa a člověka.
v podobě psí leč na nohou jen dvou.
zpívá své teskné blues
rozervaného samce beta.
žaluje nebesům…

meditace

Panička padmásánuje a širšásánuje… Sir Dagles sleduje. Duchovnost sira je tak veliká, že již nemusí svého ducha kultivovat. V pozadí meditující je vidět zahradu -- symbol Prakrti, ve které se duch -- puruša stává neustávající praxí jógy osvobozený od klamného pocitu ahamkára a září opět jako čistý Átman. sir Dagles proces samádhizace sleduje. Symbol zavřených, však průhledných dveří do Zahrady je natolik průhledný a otevřený, že se jím nebudeme snad zabývat. Ponožky zpřítomňují Kristovo učení („jsou-li tvé nohy v teple, jsi v teple celý“).

Z celkové komposice obrazu je zřetelný odkaz na Daglesovu oblíbenou Kabalu, tedy zde jasné větve Binah, Chochmach a jejich spojení v Jesod, Tifereth, Kether. Ain Sof? Jo, taky, taky… i ajntopf. Kdo tam nevidí i Vadžrasattvu, Hévadžru… no tak ten je fakt snad navedenej, nebo cóóó?

na lov

Po návratu z lovu se panička přeměnila do lidské podoby vcelku ochotně a už se chystá na dvě nohy. Dag, jako vždy, svoji vlčí podobu opustit nechce. Není divu. Komu by se z vyhřátého kožíšku chtělo. Kdo by měnil důstojný život zvířete za pojíždění v dopravních prostředcích, nakupování (nedejbóže ve velkokonzumech s ďábelsky smíšeným zbožím, za používání oblečení, u některých i mýdla a snad i… no to nebudu ani o takových věcech, jako jsou deodoranty a PC mluvit…
Však i sir nakonec musí!
Všichni musíme! Musíme?
Uvidíme, uvidíme, uvidíme…

foto - S Dagem na procházce

Na procházce s jedním z autorů www

foto - Helena s Lámou v Tibetu

Panička disputuje v Tibetu (žádná fotomontáž, jo!)


vlkodlačky I

vlkodlačky II

Nezapomínáme také na naše mladé. I mladí vlkodlaci se chtějí věnovat všemu, co zpevňuje svaly i zušlechťuje duši. Mladé děvče--fenka na obrázku se právě učí lezení na ostrém konci lana.

foto - pancitelka - Helena se sešitem Však také paní učitelka na všechno dohlédla, pochválila a do notesu napsala velikananánskou jedničku
s hvězdičkou!

foto - všichni - fotka všech

 

Hlavní stránka